.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی: دیگر جایگاهی براي اصلاح‌طلبان باقی نمانده
ابراهیمی: دیگر جایگاهی براي اصلاح‌طلبان باقی نمانده


با توجه به موقعيت بالايي که ايران خصوصا پس از اجلاس عدم تعهد به دست آورده ديگر اصلاح طلبان از جايگاه و پايگاهي در جامعه ما برخوردار نيستند.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا گفت: اصلاح طلبان در دوران حاکميتشان عملکردهاي منفي داشتند که بنده معتقدم مردم آن دوران را فراموش نکرده اند.

وي افزود: اصلاح طلبان در فتنه 88  در دام آمريکا و غربي ها افتادند  و با عملکردشان عامل انقلاب هاي مخملي در منطقه شدند  .اصلاح طلبان به سبک آنها عليه نظام اقدام کردند.

نماينده مجلس هشتم تاکيد کرد: اين طيف در انتخابات 88 با حرکت براندازانه مدعي تقلب در انتخابات شدند و با کمک غربي ها فتنه اي را شکل دادند که در نتيجه برخي از شهروندان کشته و شهيد شدند.

حجت الاسلام ابراهيمي تصريح کرد: اين سوابق اصلاح طلبان به راحتي از ذهن مردم پاک نمي شود بنابراين اصلاح طلبان به شرطي مي توانند در انتخابات حضور پيدا کنند که گذشته خود را اصلاح کرده باشند اما تا اين لحظه چهره هاي اين طيف از اعمال گذشته اعلام برائت نکرده اند.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: بنده معتقدم با توجه به موقعيت بالايي که ايران خصوصا پس از اجلاس عدم تعهد به دست آورده ديگر اصلاح طلبان از جايگاه و پايگاهي در جامعه ما برخوردار نيستند.

وي ادامه داد: بايد توجه داشت اگر اصولگرايان عملکرد درستي داشته باشند در انتخابات آتي نيز جامعه به سمت اين جريان گرايش خواهد داشت خصوصا با موفقيتي که ايران در دوره اصولگرايي به دست آورد يعني برگزاري جنبش عدم تعهد ديگر جايگاهي براي اصلاح طلبان باقي نمانده  بنابراين فکر مي کنم اصلاح طلبان نيز در انتخابات آتي از کانديداي اصولگرايان حمايت کنند.

نماينده مجلس هشتم تاکيد کرد: البته اصولگرايان هم بايد مراقب باشند تا به سرنوشت اصلاح طلبان گرفتار نشوند زيرا جايگاه اصلاح طلبان به دليل  عملکرد نامطلوب  ساقط شد بنابراين اصولگرايان نبايد شاخه شاخه شوند و همه بايد با هم حرکت کنند تا موفق شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سامان 12 شهريور 1391
با سلام

حاج آقا چشمانتان را باز کنید
انکه دیگر جایی ندارد اصولگرایان با شعارهاو رفتارهای دروغشان بوده اند .
بیدار شوید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.